VEDOUCÍ TECHNICKO-HOSPODÁŘSKÉHO ÚSEKU
Termín nástupu: co nejdříve, nejlépe ihned.
Počet hodin týdně:
- 40, pracovní doba v jednosměnném provozu od pondělí do pátku.
Náplň práce:
- zajišťování správy, obnovy a údržby technického stavu movitého a nemovitého majetku organizace,
- odpovědnost za hospodárné, účelné a efektivní vynaložení hmotných a finančních prostředků při zajišťování provozně-technických potřeb organizace,
- odpovědnost za přípravu a realizaci oprav, údržby a obnovy movitého a nemovitého majetku,
- spolupráce při přípravě a realizaci investičních akcí,
- navrhování plánu investic, oprav a údržby majetku,
- odpovědnost za přejímku prací v oblasti oprav, stavební údržby, obnovy a investic,
- koordinace projektů a realizace investičních akcí, oprav a stavební údržby,
- příprava podkladů a spolupráce na realizaci poptávkových řízení a veřejných zakázek malého rozsahu,
- vedení a archivace provozní a technické dokumentace organizace,
- vedení přehledu o provozování energetických zařízení, monitoring stavu ve využití a nakládání s energiemi za účelem péče řádného hospodáře,
- sestavování plánu provádění pravidelných prohlídek a revizí technického zařízení používaného v organizaci, provádění kontrol dodržování lhůt a vedení centrální evidence elektro zařízení, výtahů, hromosvodů atp.,
- zabezpečování objednávek spotřebního zboží a materiálu na základě předložených žádostí; přejímání zboží, zajišťování jeho výdeje a vedení skladové evidence zásob,
- zabezpečování a aktualizace podkladů pro zpracování, uzavírání, vypovídání nájemních smluv včetně jejich evidence a archivace,
- vedení agendy PO,
- koordinace procesu hlášení odpadů,
- vedení evidence služebních vozidel včetně vyhodnocování hospodárnosti jejich provozu,
- vedení, motivace a kontrola práce týmu údržbářů, vrátných a uklízeček/pradlen.
Požadujeme:
- SŠ vzdělání technického směru nebo SŠ vzdělání ekonomického směru s podmínkou minimálně 3leté praxe v oblasti technické správy budov, VŠ výhodou,
- minimálně 3 roky zkušeností s vedením týmu o minimálním počtu 5 zaměstnanců,
- dobrou znalost práce na PC,
- orientace v legislativě spojené s výkonem funkce,
- organizační schopnosti, schopnost analyticky a koncepčně myslet, samostatnost, důslednost a adekvátní komunikační dovednosti,
- schopnosti spojené s vedením týmu a ochota pracovat pod vedením nadřízené osoby,
- řidičský průkaz sk. B,
- zdravotní způsobilost,
- trestní bezúhonnost.
Nabízíme:
- stabilní zázemí příspěvkové organizace města Ústí nad Labem,
- 5 týdnů dovolené, e-stravenky, příspěvek na penzijní připojištění,
- prostor pro realizaci vlastních nápadů,
- platové ohodnocení v souladu s Nařízením vlády č. 263/2018 Sb. o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě (10. platová třída – platový stupeň dle doby započitatelné praxe, po zapracování osobní příplatek).
Podmínkou k zařazení do výběrového řízení je zaslání strukturovaného profesního životopisu na: personalni@domovbukov.cz.
Vybraným uchazečům se ozveme s písemnou pozvánkou k osobnímu pohovoru.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo toto výběrové řízení zrušit kdykoliv v jeho průběhu.